sunnuntai 23. huhtikuuta 2017

Viljami nurkassaan

Eteisen nurkasta Viljami on nyt muuttanut ihan oikeaan enskarinurkkaan askarteluromujen taakse ja kuvankin sain räpsäistyä. Kännykkäkamera vähän vääristää perspektiiviä ja todellisuudessa nurkassa on tilaa esim nukkua mukavassa asennossa.

Viljami on jo rohkaistunutkin pikkaisen: se kurkkii minua nurkan varauloskäynnin yli ja tietää, että se ehtii käydä laatikolla sillä aikaa kun minä olen tupakalla. Eilen Viljami oli kovin urhea ja lähti liikkeelle, vaikka olin hereillä, ensin se kävi eteisen hiekkalaatikolla ja sitten varsinaisella ruokapaikalla syömässä vähän, vaikka nurkassakin on tarjolla ruokaa. Oma kissani Niilo kurnutteli Viljamille ja yritti kovasti tehdä tuttavuutta, mutta Viljami ei kai oikein ymmärtänyt mistä oli kyse ja palasi nurkkaansa.

Viljami on soma kissa ja jotenkin minulla on tunne, että kesyynnyttyään siitä tulee herttainen ja rauhallinen kisu, joka tulee hyvin toimeen kaikkien kanssa. Täällä ei ole ollut mitään hämminkiä Viljamin ja omien kissojen kesken, yhtään sähähdystä en ole kuullut!

2 kommenttia:

  1. Oi mikä ilme!<3 Hyvässä opissa on, joku vielä saa ihanan kisun hänestä.:)

    VastaaPoista
  2. Oi mikä hurmaava suurisimmu! ♥

    VastaaPoista